• 10-05-2014, 17:11:52
    #37
  • 10-05-2014, 17:22:40
    #38
    Bimcell e mi geçsek ne yapsak.
    Altyapısını hangi operatör karşılıyor bilen varmı ?
  • 10-05-2014, 17:26:57
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FierOzgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bimcell e mi geçsek ne yapsak.
    Altyapısını hangi operatör karşılıyor bilen varmı ?
    Avea
  • 10-05-2014, 17:30:41
    #40
    SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avea
    Sanırım çekimide iyidir gsm, 3g vs .
    Önerirmisin hocam turkcellden iyidir geçsemmi ? Sanırım kullanıyorsun avantajları nelerdir zahmet olmazsa az bi bilgi paylaşabilirmisin.
  • 10-05-2014, 21:52:16
    #41
    Yıllardır Turkcell kullanıyorum sizede öneririm
  • 10-05-2014, 23:35:09
    #42
    FierOzgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım çekimide iyidir gsm, 3g vs .

    Önerirmisin hocam turkcellden iyidir geçsemmi ? Sanırım kullanıyorsun avantajları nelerdir zahmet olmazsa az bi bilgi paylaşabilirmisin.

    Şehir merkezinde 3G çekmiyor. Fakülte sınıflarımda hiç çekim yok. Maç oldu stata gittin kitleniyor tamamen ne arama ne mesaj hocam bir kez daha düşün derim


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 10-05-2014, 23:37:02
    #43
    S4 ile Woops paketi kullanıyorum Avea'dan, 4üncü ayına girdim çok memnunum. Eğer yaşadığınız yer benim gibi Tekirdağ-Bilecik arasındaysa kullanmanızı öneriririm.
  • 11-05-2014, 00:42:27
    #44
    merkezi biryerde oturuyorsan en ucuzunu kullan neden fazla ödeyesin ki
  • 11-05-2014, 01:48:48
    #45
    Vodafone