Konu
Hangi GSM operatorunu oneriyorsunuz ?
10-05-2014, 17:30:41
#40
Ozgur
SerhattB adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Avea
Sanırım çekimide iyidir gsm, 3g vs .
Önerirmisin hocam turkcellden iyidir geçsemmi ? Sanırım kullanıyorsun avantajları nelerdir zahmet olmazsa az bi bilgi paylaşabilirmisin.