SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avea
Sanırım çekimide iyidir gsm, 3g vs .
Önerirmisin hocam turkcellden iyidir geçsemmi ? Sanırım kullanıyorsun avantajları nelerdir zahmet olmazsa az bi bilgi paylaşabilirmisin.