Konu
Hangi GSM operatorunu oneriyorsunuz ?
10-05-2014, 23:37:02
#43
t4ko
S4 ile Woops paketi kullanıyorum Avea'dan, 4üncü ayına girdim çok memnunum. Eğer yaşadığınız yer benim gibi Tekirdağ-Bilecik arasındaysa kullanmanızı öneriririm.