Sanırım çekimide iyidir gsm, 3g vs .
Önerirmisin hocam turkcellden iyidir geçsemmi ? Sanırım kullanıyorsun avantajları nelerdir zahmet olmazsa az bi bilgi paylaşabilirmisin.
Şehir merkezinde 3G çekmiyor. Fakülte sınıflarımda hiç çekim yok. Maç oldu stata gittin kitleniyor tamamen ne arama ne mesaj hocam bir kez daha düşün derim
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi