Hangi GSM operatorunu oneriyorsunuz ?
51
●2.487
- 10-05-2014, 17:26:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.AveaFierOzgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2014, 17:30:41Sanırım çekimide iyidir gsm, 3g vs .SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önerirmisin hocam turkcellden iyidir geçsemmi ? Sanırım kullanıyorsun avantajları nelerdir zahmet olmazsa az bi bilgi paylaşabilirmisin. - 10-05-2014, 23:35:09FierOzgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şehir merkezinde 3G çekmiyor. Fakülte sınıflarımda hiç çekim yok. Maç oldu stata gittin kitleniyor tamamen ne arama ne mesaj hocam bir kez daha düşün derim
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi