• 08-05-2014, 11:04:36
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Burada Turkcell bile zor cekiyor BimCell kullanan var mı ?
  • 08-05-2014, 11:07:02
    #11
    Fatos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada Turkcell bile zor cekiyor BimCell kullanan var mı ?
    Ben kullanıyorum burda bütün hatlar çekiyor onun için en uygun hangisiyse tercih edebiliyorum yazdığım fiyatlar standart fiyatlar Yakınlarda bimcell kullanan yokmu test edin çekim sorunu yoksa fiyat bakımından sizi rahatlatacaktır AveA altyapısını kullanıyor zaten AveA'nın çektiği her yerden çeker .) birde PoCell var o da AveA alt yapısını kullanıyor onunda fiyatlarına bakın isterseniz
  • 08-05-2014, 11:11:20
    #12
    Fatos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vodafone dusunuyorum aslında..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:00:05 -->-> Daha önceki mesaj 10:57:59 --


    Telefonu kullanım amacı 'neredesin? acil durum' v.b. olanlar icin de bir sey dusunulmeli diye dusunuyorum
    Aynen.Arada internet lazım oluyor işte.
    Yalnız bu Turkcell o kadar sömürücü bi firma ki, kimseye önermiyorum.
    Faturalarım abartılı yüksek geliyor.
    Arıyorum, faturam neden yüksek diyorum, aldığım cevap.
    XXX Bey, taahhütünüz yok. (Hayatta taahhütlü bişey almam)
    Ben taahhüt yapmak zorunda mıyım?Başka savunmanız, mantıklı bir açıklamanız yok mu? diyorum, cevap veremiyor.
    Sessiz film mi oynuyoruz? diyorum.Cevap yine aynı.
    XXX Bey taahhütünüz yok.
    En son iyice koptum, bu enayiyi bi dahaki aya bulursanız, yüksek fatura çıkarırsınız dedim kapadım telefonu.Ki 7 senelik faturalı Turkcell abonesiyim.
    Yazık yani
  • 08-05-2014, 11:13:59
    #13
    sever2k7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen.Arada internet lazım oluyor işte.
    Yalnız bu Turkcell o kadar sömürücü bi firma ki, kimseye önermiyorum.
    Faturalarım abartılı yüksek geliyor.
    Arıyorum, faturam neden yüksek diyorum, aldığım cevap.
    XXX Bey, taahhütünüz yok. (Hayatta taahhütlü bişey almam)
    Ben taahhüt yapmak zorunda mıyım?Başka savunmanız, mantıklı bir açıklamanız yok mu? diyorum, cevap veremiyor.
    Sessiz film mi oynuyoruz? diyorum.Cevap yine aynı.
    XXX Bey taahhütünüz yok.
    En son iyice koptum, bu enayiyi bi dahaki aya bulursanız, yüksek fatura çıkarırsınız dedim kapadım telefonu.Ki 7 senelik faturalı Turkcell abonesiyim.
    Yazık yani
    bi reklam vardı başkaları faturalarını ödemiyor bizde size binti bunun gibi bir reklam hala yayında bu mesajınızı okuyunca aklıma o geldi hocam kusura bakmayın
  • 08-05-2014, 11:16:33
    #14
    BimCell alacagım.tamam hattımı tasımam gerekmez en azından, Turkcell ile de kontorluye gecerim, Bimcell cekmedigi durumda Turkcell
  • 08-05-2014, 11:16:52
    #15
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi reklam vardı başkaları faturalarını ödemiyor bizde size binti bunun gibi bir reklam hala yayında bu mesajınızı okuyunca aklıma o geldi hocam kusura bakmayın
    Ahahahh yok hocam estagfurlah.
    Ama aynen öyle.Millet Turkcell'i, Turkcell de bizi...
    Ama sondu.Bu ay bulurlarsa yüksek fatura çıkarırlar
  • 08-05-2014, 11:19:35
    #16
    Hocam bakın etrafınıza Avea çekiminde problem yoksa bimcelldede yoktur baya ucuza konuşursunuz dakika almasanız bile saniye üzerinden konusturDugu icin sıkıntı olmaz


    Tepetaklaktan Gönderildi.
  • 08-05-2014, 11:20:49
    #17
    turkcell çok pahalı, avea ya bakma bile neredeyse hiç çekmiyor
    vodafone idealdir
  • 08-05-2014, 17:18:27
    #18
    Benim için Türkiye'de iki operatör var. Avea ve Turkcell

    Avea ucuz ama bi halta yaramaz bende yeni kaçtım. Turkcell şuan ucuz + çekim kalitesi güzel.

    500 dk (250 dk turkcell , 250 dk her yöne) + 1000 sms + 2 gb internet = 25 TL , 30 tl yüklersen hattına hediye turkcellilerle 1000 sms + 100 mb geliyor kontörün gitmeden