Aynen.Arada internet lazım oluyor işte.
Yalnız bu Turkcell o kadar sömürücü bi firma ki, kimseye önermiyorum.
Faturalarım abartılı yüksek geliyor.
Arıyorum, faturam neden yüksek diyorum, aldığım cevap.
XXX Bey, taahhütünüz yok. (Hayatta taahhütlü bişey almam)
Ben taahhüt yapmak zorunda mıyım?Başka savunmanız, mantıklı bir açıklamanız yok mu? diyorum, cevap veremiyor.
Sessiz film mi oynuyoruz? diyorum.Cevap yine aynı.
XXX Bey taahhütünüz yok.
En son iyice koptum, bu enayiyi bi dahaki aya bulursanız, yüksek fatura çıkarırsınız dedim kapadım telefonu.Ki 7 senelik faturalı Turkcell abonesiyim.
Yazık yani
bi reklam vardı başkaları faturalarını ödemiyor bizde size binti

bunun gibi bir reklam hala yayında bu mesajınızı okuyunca aklıma o geldi hocam kusura bakmayın