Konu
Hangi GSM operatorunu oneriyorsunuz ?
08-05-2014, 11:19:35
#16
Junior
Hocam bakın etrafınıza Avea çekiminde problem yoksa bimcelldede yoktur baya ucuza konuşursunuz dakika almasanız bile saniye üzerinden konusturDugu icin sıkıntı olmaz
Tepetaklaktan Gönderildi.