Burada Turkcell bile zor cekiyor

BimCell kullanan var mı ?
Ben kullanıyorum burda bütün hatlar çekiyor onun için en uygun hangisiyse tercih edebiliyorum yazdığım fiyatlar standart fiyatlar

Yakınlarda bimcell kullanan yokmu test edin çekim sorunu yoksa fiyat bakımından sizi rahatlatacaktır

AveA altyapısını kullanıyor zaten AveA'nın çektiği her yerden çeker .) birde PoCell var o da AveA alt yapısını kullanıyor onunda fiyatlarına bakın isterseniz