• 08-05-2014, 10:41:14
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Su an kullandıgım Turkcell faturalı. Telefonu nerdeyse kullanmadıgım halde her ay min. 50TL oduyorum, kullansam bu ucret gayet makul ama orana vurulsa gunde en fazla 1dk konusuyor, ayda 10 msj atıyorumdur.

    Faturasız hatta gecmeyi dusunuyorum, onerilerinizi alabilir miyim ?
  • 08-05-2014, 10:46:49
    #2
    türkcell faturasıza geç madem öyle. 20 tl yüklüyorum 60dk bedava geliyor. günde en fazla 1 dk konuşuyorsan bu sana yeter. türkcell kalitedir pahalıda olsa şaşmam. heryerde diğerlerinden daha fazla çekiyor. internet hızı diğerlerini 3e katlıyor. daha nolsun...
  • 08-05-2014, 10:50:54
    #3
    Googital.com
    Turkcell kaliteli ama pahalı.
    Avea ucuz ama çekim gücü iyi değil.
    Vodafone çekim gücü iyi ve güzel kampanyaları var şuanda + fiyatlarda cazip.
    Önerim=Vodafone.
  • 08-05-2014, 10:54:40
    #4
    Turkcell'den iyisi yok. Faturasız Turkcell kullanın..
  • 08-05-2014, 10:55:43
    #5
    En çok konuştuğunuz insanların kullandığı operatöra bakıp öyle alın derim.
  • 08-05-2014, 10:57:42
    #6
    Fatos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Su an kullandıgım Turkcell faturalı. Telefonu nerdeyse kullanmadıgım halde her ay min. 50TL oduyorum, kullansam bu ucret gayet makul ama orana vurulsa gunde en fazla 1dk konusuyor, ayda 10 msj atıyorumdur.

    Faturasız hatta gecmeyi dusunuyorum, onerilerinizi alabilir miyim ?
    Faturam 55 liradan düşmüyor.Öyle telefonda da kimseyi aramam yani
    Avea bana 600 dakika her yöne + 4 gb internet + her yöne 1000 sms önerdi.Yaşı 25'i geçmeyen bir arkadaşımla geldiğim takdirde tabi.Sadece kimlikle gelmesi ve kimliği göstermesi yetiyormuş.
    Fiyat olarak da 23 lira dedi
    Taşıycam sanırım.
  • 08-05-2014, 11:00:05
    #7
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turkcell kaliteli ama pahalı.
    Avea ucuz ama çekim gücü iyi değil.
    Vodafone çekim gücü iyi ve güzel kampanyaları var şuanda + fiyatlarda cazip.
    Önerim=Vodafone.
    Vodafone dusunuyorum aslında..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:00:05 -->-> Daha önceki mesaj 10:57:59 --

    sever2k7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faturam 55 liradan düşmüyor.Öyle telefonda da kimseyi aramam yani
    Avea bana 600 dakika her yöne + 4 gb internet + her yöne 1000 sms önerdi.Yaşı 25'i geçmeyen bir arkadaşımla geldiğim takdirde tabi.Sadece kimlikle gelmesi ve kimliği göstermesi yetiyormuş.
    Fiyat olarak da 23 lira dedi
    Taşıycam sanırım.
    Telefonu kullanım amacı 'neredesin? acil durum' v.b. olanlar icin de bir sey dusunulmeli diye dusunuyorum
  • 08-05-2014, 11:00:17
    #8
    Bimcell 12 tl 250 dk 19 tl 500 dk 3 lu paket var 19 tl ye 250 dk 500 SMS 500 mb internet bide ikili paketleri var 19 tl ye 1gb internet 300 dk konuşma 25 tl ye 2 gb internet 500 dk konuşma ve en büyük artısı dakikaların saniye üzerinden düşüyor 6 ve katları ac kapasa 1 dakikan gitmiyor 6 saniyen gidiyor kac saniye konuşursan i kadar düşer


    Tepetaklaktan Gönderildi.
  • 08-05-2014, 11:02:11
    #9
    Yaşadığınız yer çekim problemi olmayan şehir merkezi gibi bir yerse BimCell öneririm sms 10krş konuşma 6sn/1krş