Su an kullandıgım Turkcell faturalı. Telefonu nerdeyse kullanmadıgım halde her ay min. 50TL oduyorum, kullansam bu ucret gayet makul ama orana vurulsa gunde en fazla 1dk konusuyor, ayda 10 msj atıyorumdur.
Faturasız hatta gecmeyi dusunuyorum, onerilerinizi alabilir miyim ?
Hangi GSM operatorunu oneriyorsunuz ?
51
●2.487
- 08-05-2014, 10:46:49türkcell faturasıza geç madem öyle. 20 tl yüklüyorum 60dk bedava geliyor. günde en fazla 1 dk konuşuyorsan bu sana yeter. türkcell kalitedir pahalıda olsa şaşmam. heryerde diğerlerinden daha fazla çekiyor. internet hızı diğerlerini 3e katlıyor. daha nolsun...
- 08-05-2014, 10:57:42Faturam 55 liradan düşmüyor.Öyle telefonda da kimseyi aramam yaniFatos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Avea bana 600 dakika her yöne + 4 gb internet + her yöne 1000 sms önerdi.Yaşı 25'i geçmeyen bir arkadaşımla geldiğim takdirde tabi.Sadece kimlikle gelmesi ve kimliği göstermesi yetiyormuş.
Fiyat olarak da 23 lira dedi
Taşıycam sanırım. - 08-05-2014, 11:00:05Vodafone dusunuyorum aslında..Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:00:05 -->-> Daha önceki mesaj 10:57:59 --
Telefonu kullanım amacı 'neredesin? acil durum' v.b. olanlar icin de bir sey dusunulmeli diye dusunuyorumsever2k7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2014, 11:00:17Bimcell 12 tl 250 dk 19 tl 500 dk 3 lu paket var 19 tl ye 250 dk 500 SMS 500 mb internet bide ikili paketleri var 19 tl ye 1gb internet 300 dk konuşma 25 tl ye 2 gb internet 500 dk konuşma ve en büyük artısı dakikaların saniye üzerinden düşüyor 6 ve katları ac kapasa 1 dakikan gitmiyor 6 saniyen gidiyor kac saniye konuşursan i kadar düşer
Tepetaklaktan Gönderildi. - 08-05-2014, 11:02:11Yaşadığınız yer çekim problemi olmayan şehir merkezi gibi bir yerse BimCell öneririm
sms 10krÅŸ konuÅŸma 6sn/1krÅŸ

