Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Turkcell kaliteli ama pahalı.
Avea ucuz ama çekim gücü iyi değil.
Vodafone çekim gücü iyi ve güzel kampanyaları var şuanda + fiyatlarda cazip.
Önerim=Vodafone.
Vodafone dusunuyorum aslında..

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:00:05 -->-> Daha önceki mesaj 10:57:59 --

sever2k7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faturam 55 liradan düşmüyor.Öyle telefonda da kimseyi aramam yani
Avea bana 600 dakika her yöne + 4 gb internet + her yöne 1000 sms önerdi.Yaşı 25'i geçmeyen bir arkadaşımla geldiğim takdirde tabi.Sadece kimlikle gelmesi ve kimliği göstermesi yetiyormuş.
Fiyat olarak da 23 lira dedi
Taşıycam sanırım.
Telefonu kullanım amacı 'neredesin? acil durum' v.b. olanlar icin de bir sey dusunulmeli diye dusunuyorum