Fatos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Su an kullandıgım Turkcell faturalı. Telefonu nerdeyse kullanmadıgım halde her ay min. 50TL oduyorum, kullansam bu ucret gayet makul ama orana vurulsa gunde en fazla 1dk konusuyor, ayda 10 msj atıyorumdur.

Faturasız hatta gecmeyi dusunuyorum, onerilerinizi alabilir miyim ?
Faturam 55 liradan düşmüyor.Öyle telefonda da kimseyi aramam yani
Avea bana 600 dakika her yöne + 4 gb internet + her yöne 1000 sms önerdi.Yaşı 25'i geçmeyen bir arkadaşımla geldiğim takdirde tabi.Sadece kimlikle gelmesi ve kimliği göstermesi yetiyormuş.
Fiyat olarak da 23 lira dedi
Taşıycam sanırım.