Konu
Hangi GSM operatorunu oneriyorsunuz ?
08-05-2014, 11:02:11
#9
akmaster_91
Yaşadığınız yer çekim problemi olmayan şehir merkezi gibi bir yerse BimCell öneririm
sms 10krş konuşma 6sn/1krş