• 26-04-2014, 02:06:21
    #1
    Bana hiç devatiye hakkı verilmedi. Nasıl davetiye alabiliyoruz. Veya ne şartlarda davetiye veriliyor ?
  • 26-04-2014, 02:08:29
    #2
    Selamlar,

    Forumdaki aktifliğine, aldığın "like" sayısına ve iTrader puanına bağlı bir sistem.
  • 26-04-2014, 02:24:57
    #3
    Misafir; belirli aralıklarla ve belirli kriterlerle davetiye gönderiyor kullanıcılara. Aktif kullanıcılara geliyor.
  • 26-04-2014, 18:23:25
    #4
    Ben yıllardır burdayım, daha 1 defa davetiye geldi. onu da belli bir süre sonra geri aldılar kendiliğinden kayboldu gitti nereye gittiyse.
  • 26-04-2014, 19:52:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Aktiflik önemlidir

    Ben kayıt olduktan 2 ay sonra davetiye verildi onlarlada arkadaşlarımı davet ettim . Aman dikkat önünüze gelene vermeyin şu davetiyeleri
  • 28-04-2014, 21:44:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kıdemli kişilere veriliyor diye biliyorum.
  • 28-04-2014, 21:47:16
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Veriliyor davetiye benim 3 davetiye hakkım olmuş mesala
  • 28-04-2014, 21:50:29
    #8
    Valla tamam bende çok aktif değilim çokta mesaj yazmam genelde iş amaçlı ihtiyacın olan şeyleri karşılar bildiğim konuda yorum yaparım ama banada hiç verilmedi çokta üstüne düşmedim
  • 28-04-2014, 21:50:21
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Her gun girerim r10 a 2007 den bu yana hec olmadi valla

    GT-I9505 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi