Konu
Neden hiç davetiye verilmiyor.
28-04-2014, 21:50:21
#9
kursun23
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Her gun girerim r10 a 2007 den bu yana hec olmadi valla
GT-I9505 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi