• 28-04-2014, 21:57:10
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Artık davetiyeye gerek yok. Mail atarak eğer siteniz var ise kendinize ait size ücretsiz şekilde davetiye kodu veriliyor.
  • 28-04-2014, 22:03:05
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yıllardır burdayım, daha 1 defa davetiye geldi. onu da belli bir süre sonra geri aldılar kendiliğinden kayboldu gitti nereye gittiyse.
    hocam konuyu açan arkadaş sizinle aynı zamanda üye olmuş
  • 28-04-2014, 22:04:26
    #12
    Şu ana kadar 5 davetiyem oldu. Radmin seviyor bizi ya
    (davetiye vermiyorum, kusura bakmayın)
  • 29-04-2014, 01:46:34
    #13
    Üyeliği durduruldu
    iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık davetiyeye gerek yok. Mail atarak eğer siteniz var ise kendinize ait size ücretsiz şekilde davetiye kodu veriliyor.
    Mail adresini bizimle paylaşabilir misiniz acaba? Biraz araştırdım bulamadım. Çevremdeki kişilere davetiye hakkım yok demekten bıktım
  • 29-04-2014, 03:33:26
    #14
    Üyeliği durduruldu
    SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Veriliyor davetiye benim 3 davetiye hakkım olmuş mesala
    bendede vardı bitti sevdiğimiz insanlara vere vere şimdide bir tane lazım bulamıyorum
  • 29-04-2014, 07:58:37
    #15
    Pm at abicim ben yollayayim
  • 29-04-2014, 09:36:12
    #16
    Üyeliği durduruldu
    detay@r10.net reklam@r10.net bunlardan birine mail atsın kendi sitesi varsa
  • 29-04-2014, 12:26:10
    #17
    FurkanCOSAR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mail adresini bizimle paylaşabilir misiniz acaba? Biraz araştırdım bulamadım. Çevremdeki kişilere davetiye hakkım yok demekten bıktım

    Davetiye gönderildi. İsteyenler pm atabilir.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:26:10 -->-> Daha önceki mesaj 11:03:28 --

    Arkadaşlar bi tane kaldı davetiyem onu da zor günlere saklıyorum ilginize teşekkürler.
  • 29-04-2014, 12:44:50
    #18
    benim bi azalıyor, bi çoğalıyor ama daha kullanmadım. şuan da 2 tane falan sanırım