Neden hiç davetiye verilmiyor.
18
●1.555
- 28-04-2014, 22:03:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hocam konuyu açan arkadaş sizinle aynı zamanda üye olmuşsinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2014, 22:04:26Şu ana kadar 5 davetiyem oldu. Radmin seviyor bizi ya

(davetiye vermiyorum, kusura bakmayın) - 29-04-2014, 01:46:34Üyeliği durdurulduMail adresini bizimle paylaşabilir misiniz acaba? Biraz araştırdım bulamadım. Çevremdeki kişilere davetiye hakkım yok demekten bıktımiGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2014, 03:33:26Üyeliği durduruldubendede vardı bitti sevdiğimiz insanlara vere vere şimdide bir tane lazım bulamıyorumSerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2014, 09:36:12Üyeliği durduruldudetay@r10.net reklam@r10.net bunlardan birine mail atsın kendi sitesi varsa
- 29-04-2014, 12:26:10FurkanCOSAR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Davetiye gönderildi. İsteyenler pm atabilir.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:26:10 -->-> Daha önceki mesaj 11:03:28 --
Arkadaşlar bi tane kaldı davetiyem onu da zor günlere saklıyorum
ilginize teşekkürler.
kendiliğinden kayboldu gitti nereye gittiyse.
