FurkanCOSAR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mail adresini bizimle paylaşabilir misiniz acaba? Biraz araştırdım bulamadım. Çevremdeki kişilere davetiye hakkım yok demekten bıktım

Davetiye gönderildi. İsteyenler pm atabilir.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:26:10 -->-> Daha önceki mesaj 11:03:28 --

Arkadaşlar bi tane kaldı davetiyem onu da zor günlere saklıyorum ilginize teşekkürler.