• 22-04-2014, 23:03:28
    #1
    Merhabalar arkadaşlar telefon arayışı içindeyim, hem bütçe hem kalite olarak General Mobile Discovery Elite bana çok uygun geldi. Kullanan var mı aramızda? Tavsiye eden olur mu, ne düşünüyorsunuz hakkında. Yada aynı fiyata şu var daha iyidir bu dediğiniz?

    İncelemesi:


    http://www.youtube.com/watch?v=zn-OjvRkn_A
  • 22-04-2014, 23:04:58
    #2
    2 gb ram'li olanı alın hocam. Ram o kadar abartılacak bir şey değil.
  • 22-04-2014, 23:10:03
    #3
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gb ram'li olanı alın hocam. Ram o kadar abartılacak bir şey değil.
    Eğer 3 ayrı 2 ayrı satılıyorsa ve fiyat farkları önemseyecek derecedeyse öyle yapayım hocam, çok teşekkürler ilginiz için.
  • 22-04-2014, 23:34:19
    #4
    YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer 3 ayrı 2 ayrı satılıyorsa ve fiyat farkları önemseyecek derecedeyse öyle yapayım hocam, çok teşekkürler ilginiz için.
    2 gb Ram'lisi 999 lira. Satışa çıktığı gün içerisinde tükendi. Yani 3 gb'lı versiyonuna 300 tl daha fazla vermeye gerek yok. Aldığınız telefon belli. 2gb ram yeterli olacaktır.
    Hele birde N11 gibi indirim çeki bulunan sitelerden satın alırsanız, 50 tl indirim uygulama şansınızda bulunmakta. 950 tl'ye o konfigrasyonda bir telefon bence müthiş!
    Yaza doğru para biriktirip almayı düşünüyorum.
  • 23-04-2014, 00:04:01
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    discovery nin ilk alıcılarındayım elite modeline 1300 lira para verilmez.. 1200 de verilmez.. g2 alın nexus 5 alın daha iyi..
  • 23-04-2014, 00:40:35
    #6
    YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar arkadaşlar telefon arayışı içindeyim, hem bütçe hem kalite olarak General Mobile Discovery Elite bana çok uygun geldi. Kullanan var mı aramızda? Tavsiye eden olur mu, ne düşünüyorsunuz hakkında. Yada aynı fiyata şu var daha iyidir bu dediğiniz?

    İncelemesi:


    http://www.youtube.com/watch?v=zn-OjvRkn_A
    sen zengin adamsın sana iphone 5s gold yakışır
  • 23-04-2014, 00:50:37
    #7
    zuman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen zengin adamsın sana iphone 5s gold yakışır
    Abi yapma böyle şeyler
  • 24-04-2014, 22:04:37
    #8
    http://www.youtube.com/watch?v=ns52hnszEmE

    Note 3 ile yarışan bir telefon Gerisini siz düşünün. Ben 2 GB'lık versiyonunu alacağım yaza doğru.