Merhabalar arkadaşlar telefon arayışı içindeyim, hem bütçe hem kalite olarak General Mobile Discovery Elite bana çok uygun geldi. Kullanan var mı aramızda? Tavsiye eden olur mu, ne düşünüyorsunuz hakkında. Yada aynı fiyata şu var daha iyidir bu dediğiniz?
İncelemesi:
http://www.youtube.com/watch?v=zn-OjvRkn_A
General Mobile Discovery Elite kullanan, tavsiye eden?
7
●1.099
- 22-04-2014, 23:04:582 gb ram'li olanı alın hocam. Ram o kadar abartılacak bir şey değil.
- 22-04-2014, 23:10:03Eğer 3 ayrı 2 ayrı satılıyorsa ve fiyat farkları önemseyecek derecedeyse öyle yapayım hocam, çok teşekkürler ilginiz için.Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-04-2014, 23:34:192 gb Ram'lisi 999 lira. Satışa çıktığı gün içerisinde tükendi. Yani 3 gb'lı versiyonuna 300 tl daha fazla vermeye gerek yok. Aldığınız telefon belli. 2gb ram yeterli olacaktır.YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hele birde N11 gibi indirim çeki bulunan sitelerden satın alırsanız, 50 tl indirim uygulama şansınızda bulunmakta. 950 tl'ye o konfigrasyonda bir telefon bence müthiş!
Yaza doğru para biriktirip almayı düşünüyorum. - 23-04-2014, 00:04:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.discovery nin ilk alıcılarındayım elite modeline 1300 lira para verilmez.. 1200 de verilmez.. g2 alın nexus 5 alın daha iyi..
- 23-04-2014, 00:40:35sen zengin adamsın sana iphone 5s gold yakışırYavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2014, 22:04:37http://www.youtube.com/watch?v=ns52hnszEmE
Note 3 ile yarışan bir telefon
Gerisini siz düşünün. Ben 2 GB'lık versiyonunu alacağım yaza doğru.
Gerisini siz düşünün. Ben 2 GB'lık versiyonunu alacağım yaza doğru.