Merhabalar arkadaşlar telefon arayışı içindeyim, hem bütçe hem kalite olarak General Mobile Discovery Elite bana çok uygun geldi. Kullanan var mı aramızda? Tavsiye eden olur mu, ne düşünüyorsunuz hakkında. Yada aynı fiyata şu var daha iyidir bu dediğiniz?

İncelemesi:


http://www.youtube.com/watch?v=zn-OjvRkn_A