Konu
General Mobile Discovery Elite kullanan, tavsiye eden?
23-04-2014, 00:04:01
#5
olgacveysel
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
discovery nin ilk alıcılarındayım elite modeline 1300 lira para verilmez.. 1200 de verilmez.. g2 alın nexus 5 alın daha iyi..