• 12-03-2014, 17:51:57
    #1
    Merhaba arkadaşlar, web hayatıma smf forumları ile atıldı, smf offical forumda çeviri takımındaydım daha sonradan smf.gen.tr'de moderatör oldum 2 3 sene kadar. Okul nedeniyle yurt dışına çıktım daha sonra askere gittim geldim bir de baktım smf gen tr ortada yok. İşin garip tarafı smf gen tr'den tanıdıklar da ortalarda yok. Foruma ne oldu akıbetini bilenler var mı? Buradaki kullanıcı adlarından da hatırladığım smf gen tr eski üyeleri var. Bilgisi olan cevaplarsa memnun olurum.
  • 13-03-2014, 12:13:56
    #2
    ivan vardı sanırım admin oydu, benim de çocukluğum o forumlarda geçmiştir. hey gidi eski günler...
  • 13-03-2014, 12:30:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    SMF forumların modası geçti. Bende uzun bir süre ilgilendim. Sizde ilgiliyseniz nickimi hatırlıyorsunuzdur belki. Smfturk.com ve Smfciyiz.biz adreslerinde adminlik yapmıştım. Tanıdığım kimse kalmadı o günlerden


    iPhone ile Tapatalk aracılığı ile gönderildi.
  • 13-03-2014, 12:33:20
    #4
    ne günlerdi ya benim gibi bi adam bile resmi sitede yayımlanan temalar yapmıştır. Smf harika editlenebilen bir sistemdi. Robot moderatör diye bi eklenti yapmıştım.
  • 13-03-2014, 12:35:25
    #5
    burdayız burda

    mekansenindir dot com
  • 13-03-2014, 13:15:07
    #6
    S e r s e r i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SMF forumların modası geçti. Bende uzun bir süre ilgilendim. Sizde ilgiliyseniz nickimi hatırlıyorsunuzdur belki. Smfturk.com ve Smfciyiz.biz adreslerinde adminlik yapmıştım. Tanıdığım kimse kalmadı o günlerden


    iPhone ile Tapatalk aracılığı ile gönderildi.
    Temalardan tanıyoruz seni

    Evet smf öldü ama, daha doğrusu forum olayı öldü facebook sağolsun. Ancak spesifik forumlar var r10 gibi. Maksadım smf ortamından arkadaşları şurada toplayıp az bi nostalji yapmak
  • 13-03-2014, 13:17:37
    #7
    Bir ara satılıyordu forum sürekli mail geliyordu, sonrasında sanırım maddi imkansızlıklardan gibi görünüyordu zaten bitmesinin sebebi de smf nin modasının geçmesiydi bence. Artık forum olacak vb yapıyor herkes.
  • 13-03-2014, 18:52:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Geçtiğimiz günlerde şöyle bir sitem etmiştim

    https://www.simplemachines.org/commu...topic=517029.0


    iPhone ile Tapatalk aracılığı ile gönderildi.
  • 13-03-2014, 18:54:01
    #9
    Hepimiz oralardan gelmeyiz. Bayağı oldu kapanalı sanırım.