Bir ara satılıyordu forum sürekli mail geliyordu, sonrasında sanırım maddi imkansızlıklardan gibi görünüyordu zaten bitmesinin sebebi de smf nin modasının geçmesiydi bence. Artık forum olacak vb yapıyor herkes.