SMF forumların modası geçti. Bende uzun bir süre ilgilendim. Sizde ilgiliyseniz nickimi hatırlıyorsunuzdur belki. Smfturk.com ve Smfciyiz.biz adreslerinde adminlik yapmıştım. Tanıdığım kimse kalmadı o günlerden
iPhone ile Tapatalk aracılığı ile gönderildi.
Temalardan tanıyoruz seni
Evet smf öldü ama, daha doğrusu forum olayı öldü facebook sağolsun. Ancak spesifik forumlar var r10 gibi. Maksadım smf ortamından arkadaşları şurada toplayıp az bi nostalji yapmak