• 12-02-2014, 10:17:18
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar. Elime yaklaşık 5000 TL para geçecek. Bu parayı 3 aylık bir dönemde değerlendirmek ve en az 7500 TL'ye kadar çıkartmak istiyorum.

    Sizin tavsiyeleriniz nelerdir ? Nasıl bir yol izlemeliyim ?

    Cevap yazan herkese şimdiden teşekkürler .
  • 12-02-2014, 10:19:04
    #2
    3 ayda %50 kar yapabileceğimiz yöntemi bilsek zaten hepimiz forum üyeliğini sildirirdik heralde
  • 12-02-2014, 10:25:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Miner rig
  • 12-02-2014, 10:41:15
    #4
    borç vermek almak yasak haberin olsun
  • 12-02-2014, 10:48:47
    #5
    Valla yaşınız kaç bilmiyorum. Vaktiniz varsa şayet paranında geri ödemesi yoksa direk KİŞİSEL GELİŞİM e yatırım yapın. iyi bir kurs bulun. Kendinize bişeyler katın.
  • 12-02-2014, 10:54:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    borç vermek almak yasak haberin olsun
    Kizilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla yaşınız kaç bilmiyorum. Vaktiniz varsa şayet paranında geri ödemesi yoksa direk KİŞİSEL GELİŞİM e yatırım yapın. iyi bir kurs bulun. Kendinize bişeyler katın.
    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Miner rig
    greyder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 ayda %50 kar yapabileceğimiz yöntemi bilsek zaten hepimiz forum üyeliğini sildirirdik heralde
    @Hublot Borç istemiyorum zaten . Veyahut almıyorum .

    @Kizilay Yaşım 21 üstadım. Üniversite sınavlarına hazırlanıyorum. Php kodlamayı öğrenmeyi düşünüyorum ama tam olarak aklımda net bir fikir yok .

    @dogaatac o nedir acaba üstadım ?

    @greyder Bu da mantıklı .
  • 12-02-2014, 11:01:47
    #7
    bipixel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Hublot Borç istemiyorum zaten . Veyahut almıyorum .

    @Kizilay Yaşım 21 üstadım. Üniversite sınavlarına hazırlanıyorum. Php kodlamayı öğrenmeyi düşünüyorum ama tam olarak aklımda net bir fikir yok .

    @dogaatac o nedir acaba üstadım ?

    @greyder Bu da mantıklı .
    afedersin sözüm meclisten dışarı atalarımız derler ya *** yeme otur oturduğun yerde.

    Madem sınavın var arkadaşım. Güzelce eğitimine harca. Şimdi senin php zamanın değil. Üniversiteye bi gir. Ohooo sonra .d php mi öğreneceksin başka işlermi yapacaksın çoooook zamanın olacak! Tabi kazanırsan
  • 12-02-2014, 11:04:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    abur cubura yatırma yeter sana (o kadar kısa sürede olmaz öyle olmazz )
  • 12-02-2014, 11:09:00
    #9
    İddaa oyna diyen olmamış

    Şaka bir yana bu kritik dönemin de ( sınav ) proje falan düşünme pek. Üniversite işini hallettikten sonra konuyu tekrar aktif hale getir herkes yardımcı olur