• 13-02-2014, 14:14:53
    #19
    Hiç harcama. Üniversiteye gittiğinde zor günlerinde kullan, rahat yaşa.
  • 13-02-2014, 19:58:28
    #20
    bence buğday al bu sene yağmur olmadı 3-4 ay sonra yaza güzel paraya satarsın
  • 13-02-2014, 20:00:31
    #21
    İddaa bir haftada rahatlıkla 7500 Tl olur
  • 13-02-2014, 23:50:26
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Coşkun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence iş için sevdiğin bir eğitime harca öğreneceğin işlerden kazanacağın paralar çok fazla olabilir.
    Effe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana kalırsa, bir rehber sitesi aç. Özellikle sezon başlamadan turizm alanlarına yönelik bir rehber site olsun. Hatta elindeki parayla 3-4 tane açarsın. Sonra tamamı için, internet araştırmasıyla elde ettiğin bilgileri "özgün" olacak şekilde derleyip siteye gir. Birkaç tanıtım yazısı, SEO işleriyle uğraşan arkadaşlardan referansı bol olanların hizmetlerini denediğinde, ve sitelerini canlı tutmaya çalıştığında belli bir noktaya gelir sezon başına kadar sitelerin. Daha sezona 4 ay var. Emin ol, o yerlerin turizm işletmeleri siten aracılığıyla seni arayacak ve güzel reklam kazançları elde edeceksin. Ama, 4 ay boyunca iyi çalışman ve azim etmen lazım. Sitelerin sana kazanç getirdikçede o kazançlarını daha iyi yerlere gelmek için harca. İlk yılı devirdikten sonra, bence sabit bir kazancın olacak neredeyse parmağını oynatmadan
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla öyle bir yöntem varsa bende öğrenmek isterim.
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç harcama. Üniversiteye gittiğinde zor günlerinde kullan, rahat yaşa.
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence buğday al bu sene yağmur olmadı 3-4 ay sonra yaza güzel paraya satarsın
    sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İddaa bir haftada rahatlıkla 7500 Tl olur

    @Coşkun Üstadım yazın Php , Html ve Css kodlama dillerini çok iyi öğrenmek istiyorum. Belki de dediğiniz gibi bu parayı bu 3 dil için harcamalıyım .


    @Effe Üstadım 5000 TL bu fikir için yeterli gelmez bence . Çünkü kelimeyi kasan kişi ve kurum sayısı çok fazla .

    @Extralarge Hep beraber öğrenirik üstad .

    @zego Amacım yatırım yapmak ama .

    @PaSaSa Çok değişik bir öneri .

    @sanalrisk kaybetme riski de çok fazla .
  • 14-02-2014, 00:17:09
    #23
    bence saglam bir proje yazdirn buna yatırım yapın
  • 14-02-2014, 00:30:36
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Modexi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence saglam bir proje yazdirn buna yatırım yapın
    Nasıl bir proje üstadım bir özel mesaj rica edeyim sizden .
  • 14-02-2014, 10:19:58
    #25
    bipixel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl bir proje üstadım bir özel mesaj rica edeyim sizden .
    soyleki misal en cok tutulan veya mevsımlık getırısı yuksek olan bır yazılım projesı, suan ıcın aklıma proje olarak bırsey gelmıyor ama arkadaslarında proje uretebılmek adına fıkrını alabılırsın. Bana gore en mantıklısı ya saglam bır sıte alırım reklam getırısı olan yada proje uretıp yazılıma dokerım veya doktururum yazılım ogrenmeye meraklıysan bu yonde gelıstıreceksen kendını cebınde bır sıstemın olsun ki ilerıde hem mudahele edebılesın hemde kendını dahada gelıstırebılesın
  • 14-02-2014, 10:38:09
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Modexi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    soyleki misal en cok tutulan veya mevsımlık getırısı yuksek olan bır yazılım projesı, suan ıcın aklıma proje olarak bırsey gelmıyor ama arkadaslarında proje uretebılmek adına fıkrını alabılırsın. Bana gore en mantıklısı ya saglam bır sıte alırım reklam getırısı olan yada proje uretıp yazılıma dokerım veya doktururum yazılım ogrenmeye meraklıysan bu yonde gelıstıreceksen kendını cebınde bır sıstemın olsun ki ilerıde hem mudahele edebılesın hemde kendını dahada gelıstırebılesın
    Yazın bir firma kuruyoruz 4 kişilik bir ekip ile şuanda ofis için harcamayı düşünmeye başladım :-D.

    S3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi. Yazım hataları olabilir.
  • 14-02-2014, 10:39:19
    #27
    Kupon yapın.