bipixel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Hublot Borç istemiyorum zaten . Veyahut almıyorum .

@Kizilay Yaşım 21 üstadım. Üniversite sınavlarına hazırlanıyorum. Php kodlamayı öğrenmeyi düşünüyorum ama tam olarak aklımda net bir fikir yok .

@dogaatac o nedir acaba üstadım ?

@greyder Bu da mantıklı .
afedersin sözüm meclisten dışarı atalarımız derler ya *** yeme otur oturduğun yerde.

Madem sınavın var arkadaşım. Güzelce eğitimine harca. Şimdi senin php zamanın değil. Üniversiteye bi gir. Ohooo sonra .d php mi öğreneceksin başka işlermi yapacaksın çoooook zamanın olacak! Tabi kazanırsan