• 10-02-2014, 15:11:35
    #28
    mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kira canini cok yakacaktir. en en ucuz haftalik suan ki kurla 360tl ayirman gerekiyor. En ucuz diyorum dikkatini cekerim. haftalik otobus karti almak icin 70tl ayir. trene bineceksen 100e kadar yolu var. 4 saat calisirsan sana pek para kalmaz. ailenden destek alman gerekecektir yada ekstra kazancin gerekli. Eskiden zor olsa da sartlari turklerle git calis izine gerek yok derdim ama insanlar artik korkuyor ciddi yaptirimlar soz konusu kacak iscilere.

    Ingilizceni gelistirmek istiyorsan turklerden uzak dur geldiginde.

    Ha bide asla ornegin su alirken £0.50 oderken 'ulan 1.75 tl bir suya mi verecegim' tarzi dusunmemen gerekiyor. ac kalirsin
    Harbiden 1,75 tl su mu olur arkadaş, çeşme filan yok mu oradan içsinler haha
  • 10-02-2014, 15:33:18
    #29
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harbiden 1,75 tl su mu olur arkadaş, çeşme filan yok mu oradan içsinler haha
    camiden bidonlara doldur eve gotur bari yani biraz kazancla alakali. 1.75 tl olarak dusundugunde cok fazla gelsede 0.50p fazla birsey degil burdaki acidan bakinca.

    Asil mantik ne biliyormusun. Ingiltere'de kazanip Turkiye'de harcayacaksin. burda kazanip burda harcamak artik pek ise yaramiyor.
  • 10-02-2014, 15:39:09
    #30
    KOZBA.NET
    mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kira canini cok yakacaktir. en en ucuz haftalik suan ki kurla 360tl ayirman gerekiyor. En ucuz diyorum dikkatini cekerim. haftalik otobus karti almak icin 70tl ayir. trene bineceksen 100e kadar yolu var. 4 saat calisirsan sana pek para kalmaz. ailenden destek alman gerekecektir yada ekstra kazancin gerekli. Eskiden zor olsa da sartlari turklerle git calis izine gerek yok derdim ama insanlar artik korkuyor ciddi yaptirimlar soz konusu kacak iscilere.

    Ingilizceni gelistirmek istiyorsan turklerden uzak dur geldiginde.

    Ha bide asla ornegin su alirken £0.50 oderken 'ulan 1.75 tl bir suya mi verecegim' tarzi dusunmemen gerekiyor. ac kalirsin
    Hocam ailem en azından 500 pound gönderecektir fakat pound sürekli artmakta ben bölüme girdiğimde 2.8'di şimdi ise 3.6 Eğer daha da artarsa gelemem herhalde
  • 10-02-2014, 15:43:02
    #31
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ailem en azından 500 pound gönderecektir fakat pound sürekli artmakta ben bölüme girdiğimde 2.8'di şimdi ise 3.6 Eğer daha da artarsa gelemem herhalde
    valla dedigim gibi kirayi ayarlaman gerekiyor en saglam sekilde. cemaat filan baglantilarin varsa onu kullanabilirsin. kirayi hallettikden sonra bi sekilde sorun yasamazsin sikarsin kemerleri.

    Pound'un yukselisi burdan bakilinca iyi bizim icin
  • 10-02-2014, 21:16:06
    #32
    teşekkürler yorumlar için.
  • 10-02-2014, 21:20:50
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tayland için ucuz ve rahat diyorlar Var mı Tayland'da yaşayan?
  • 10-02-2014, 21:32:25
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yurtdışı düşünüyorsan birinci kural asla Türk Lirasına çevirme! 1 pound = 1 pound olarak bakacaksin yoksa su bile icemezsin.
  • 10-02-2014, 21:32:40
    #35
    Ben diger arkadalar gibi degilde gitmemen gereken ülkeyi söyliyeyim
    Özel bir ihracat firmasında calısırken yurtdısına gitme fırsatım oldu ilk gittigim ülke fransa oldu hayatta bir daha gitmeyecegim bir ülke nedenlerine gelirsek marsilya havalında direk ikinci sınıf insan muamalesi görüyorsun marsilayaya iner inmez neye ugradıgımı sasırdım bir ikincisi tam 5 saat taksi bekledim yok otobüs denen sey zaten fransada görmedim yemekleri dersen yenilecek gibi dil carfur denen alış veriş merkezleri icerdeki domuz kokusundan geçilmiyor pazar günü her yer kapalı konusma stilleri berbat konusurlarken sanki kavga ediyorlar aile arkadas kavramı yok ortaki türklerde bi acayip geldi bana ne fransız olmuslar nede türk olmuslar ikisi arasında kalmıslar kimseye güven yok her yerde kapkaç gaps ws ws seyler var zaten ilk aklıma gelneleri yazdım

    italyayı gördüm cok güzel bir yer yasanılırmı tavsiye etmem
    almanya üç insandan biri türk dil sıkıntın yok
    yunanistan türkler gelsin diye dua ediyorlar ekonomik sıkıntı yüzünden

    bu arada yazmayı unuttum tekel bayisi yok:d sigara aksam 8 den sonra fransada 2 katına cıkıyor karaborsa hesabı güneş battıgında hayat bitiyor
    insanlar robot gibi bir sistem üzerine yasıyorlar
    okul servisi yok ırkcılık cok fransanın 30 kadar il dolastım marsilya denen yer cezairin 79 vilayeti araptan baska birsey yok araplar türkleri seviyor fransızlara ilallah detirtiyor
    simdilik aklıma gelenler
  • 31-05-2014, 06:54:08
    #36
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tayland için ucuz ve rahat diyorlar Var mı Tayland'da yaşayan?
    Taylanda iş imkanları nasıl bende merak ediyorum.