neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harbiden 1,75 tl su mu olur arkadaş, çeşme filan yok mu oradan içsinler haha
camiden bidonlara doldur eve gotur bari yani biraz kazancla alakali. 1.75 tl olarak dusundugunde cok fazla gelsede 0.50p fazla birsey degil burdaki acidan bakinca.

Asil mantik ne biliyormusun. Ingiltere'de kazanip Turkiye'de harcayacaksin. burda kazanip burda harcamak artik pek ise yaramiyor.