• 01-06-2014, 15:11:15
    #37
    benim kuzenim amerikaya gitti yıllar evel okul bahanesiyle. üzerine orda evlendi hala orda. 4 sene buraya hiç gelmedi. annesi yaşlı babası yaşlı şimdi bide çocuğu oldu. bi kere gelin ile geldiler gittiler düğün amaçlı o kadar.

    annesi ameliyat oldu gözünden kadın kör kaldı hastalıktan. kadın evlat hasreti çekiyor. allah kimseye evlat hasreti çektirmesin diye kör gözleri ile ağlıyor. almanyada olsa bile razıyız diyor uçakla gider gelinir ama amerika çok uzak diyor vesselam.

    hayata bir defa geliyoruz, para pul için ben anamın kucağından babamın şefkatinden kopamam arkadaş. başka şehirde bile olsa bayramlarda gider elini öpersin, bi sarılırsın hasret giderirsin 4 sene 5 sene 6 sene nedir arkadaş. başlarım yabancı ülkesinede, parasınada pulunada. ben dünyaya bir defa geliyorum o analarımızın üzerimizdeki hakkından haberi olan varmı bu hiç birşeye benzemez. parasınada edeyim, eğlencesininde içine edeyim, kariyerininde içine edeyim.
  • 01-06-2014, 15:27:23
    #38
    italyada yaşıyorum, Hayat şartları iyi, yaşanacak güzel ülkelerden biri diyebilirim.
  • 01-06-2014, 16:07:58
    #39
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim kuzenim amerikaya gitti yıllar evel okul bahanesiyle. üzerine orda evlendi hala orda. 4 sene buraya hiç gelmedi. annesi yaşlı babası yaşlı şimdi bide çocuğu oldu. bi kere gelin ile geldiler gittiler düğün amaçlı o kadar.

    annesi ameliyat oldu gözünden kadın kör kaldı hastalıktan. kadın evlat hasreti çekiyor. allah kimseye evlat hasreti çektirmesin diye kör gözleri ile ağlıyor. almanyada olsa bile razıyız diyor uçakla gider gelinir ama amerika çok uzak diyor vesselam.

    hayata bir defa geliyoruz, para pul için ben anamın kucağından babamın şefkatinden kopamam arkadaş. başka şehirde bile olsa bayramlarda gider elini öpersin, bi sarılırsın hasret giderirsin 4 sene 5 sene 6 sene nedir arkadaş. başlarım yabancı ülkesinede, parasınada pulunada. ben dünyaya bir defa geliyorum o analarımızın üzerimizdeki hakkından haberi olan varmı bu hiç birşeye benzemez. parasınada edeyim, eğlencesininde içine edeyim, kariyerininde içine edeyim.

    Ana baba önemli tabi ama yarın çocuklarının eğitimi, sağlığı veya refahı için hiçbir şey yapamadığını fark edince daha çok üzülmeyecek misin? Annen baban seni büyütmüşler ellerinden geleni yapmışlar ancak sen de çocuklarını düşünmelisin. Elinden geliyorsa gel ziyaret et, para gönder, burada iyi yaşamalarını sağla tabii ki orası ayrı.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:07:58 -->-> Daha önceki mesaj 16:07:26 --

    acupato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    italyada yaşıyorum, Hayat şartları iyi, yaşanacak güzel ülkelerden biri diyebilirim.
    Ne iş yapıyorsunuz İtalya da acaba?
  • 01-06-2014, 16:15:32
    #40
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ana baba önemli tabi ama yarın çocuklarının eğitimi, sağlığı veya refahı için hiçbir şey yapamadığını fark edince daha çok üzülmeyecek misin? Annen baban seni büyütmüşler ellerinden geleni yapmışlar ancak sen de çocuklarını düşünmelisin. Elinden geliyorsa gel ziyaret et, para gönder, burada iyi yaşamalarını sağla tabii ki orası ayrı.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:07:58 -->-> Daha önceki mesaj 16:07:26 --



    Ne iş yapıyorsunuz İtalya da acaba?
    arabaların otomatik cam sistemleri (iç mekanizmaları) üzerine bir fabrikada çalışıyorum.
  • 01-06-2014, 20:49:38
    #41
    @digiklan;
  • 01-06-2014, 21:10:25
    #42
    Amerikaya yerleşmeyi çok istedim. Küçüklükten beri hayalimdi. İngilizcemi türkçem kadar ilerlettim sırf bi gün oraya yerleştiğimde zorlanmayayım diye. Umarım bir gün gerçekleşir. Sebebi yok, istiyorum işte