Amerikaya yerleşmeyi çok istedim. Küçüklükten beri hayalimdi. İngilizcemi türkçem kadar ilerlettim sırf bi gün oraya yerleştiğimde zorlanmayayım diye. Umarım bir gün gerçekleşir. Sebebi yok, istiyorum işte