Konu
Yurt dışı yaşam
01-06-2014, 21:10:25
#42
Ozgur
Amerikaya yerleşmeyi çok istedim. Küçüklükten beri hayalimdi. İngilizcemi türkçem kadar ilerlettim sırf bi gün oraya yerleştiğimde zorlanmayayım diye. Umarım bir gün gerçekleşir. Sebebi yok, istiyorum işte