Ben diger arkadalar gibi degilde gitmemen gereken ülkeyi söyliyeyim
Özel bir ihracat firmasında calısırken yurtdısına gitme fırsatım oldu ilk gittigim ülke fransa oldu hayatta bir daha gitmeyecegim bir ülke nedenlerine gelirsek marsilya havalında direk ikinci sınıf insan muamalesi görüyorsun marsilayaya iner inmez neye ugradıgımı sasırdım bir ikincisi tam 5 saat taksi bekledim yok otobüs denen sey zaten fransada görmedim yemekleri dersen yenilecek gibi dil carfur denen alış veriş merkezleri icerdeki domuz kokusundan geçilmiyor pazar günü her yer kapalı konusma stilleri berbat konusurlarken sanki kavga ediyorlar aile arkadas kavramı yok ortaki türklerde bi acayip geldi bana ne fransız olmuslar nede türk olmuslar ikisi arasında kalmıslar kimseye güven yok her yerde kapkaç gaps ws ws seyler var zaten ilk aklıma gelneleri yazdım

italyayı gördüm cok güzel bir yer yasanılırmı tavsiye etmem
almanya üç insandan biri türk dil sıkıntın yok
yunanistan türkler gelsin diye dua ediyorlar ekonomik sıkıntı yüzünden

bu arada yazmayı unuttum tekel bayisi yok:d sigara aksam 8 den sonra fransada 2 katına cıkıyor karaborsa hesabı güneş battıgında hayat bitiyor
insanlar robot gibi bir sistem üzerine yasıyorlar
okul servisi yok ırkcılık cok fransanın 30 kadar il dolastım marsilya denen yer cezairin 79 vilayeti araptan baska birsey yok araplar türkleri seviyor fransızlara ilallah detirtiyor
simdilik aklıma gelenler