• 09-02-2013, 22:56:10
    #1
    Arkadaşlar merhaba. Redstation'dan dedicated aldım. 2 tane 4TB hdd var. HDD ler MBR olmayınca görmüyor sanırım. C harddiski 2Tb olarak kalıyor. Bu sorunu nasıl aşabilirim?

    Teşekkürler
  • 09-02-2013, 23:10:27
    #2
    parted ile bicimlendirin, fdisk 2tb üstünü adresleyemez.
  • 09-02-2013, 23:18:10
    #3
    2 TB üstü tek partition kullanmak için GPT yapmanız gerekiyor.


    http://www.youtube.com/watch?v=AR4qzdbi7U0
  • 09-02-2013, 23:57:28
    #4
    idrac ile giriyorum.Tam olarak nasıl GPT olarak biçimlendireceğimi anlayamadım. hangisini yapmalıyım?

    Yukarıdaki işlemi yapmak için windows kurmam gerekli. Ancak windows kurduktan sonra C harddiski 2 TB kalıyor.
    Diğer harddiskleri dediğiniz gibi yapınca oluyor ancak C harddiski olmuyor bu sefer..

    Teşekkürler