Arkadaşlar merhaba. Redstation'dan dedicated aldım. 2 tane 4TB hdd var. HDD ler MBR olmayınca görmüyor sanırım. C harddiski 2Tb olarak kalıyor. Bu sorunu nasıl aşabilirim?
Teşekkürler
2TB üstü diskleri h700 Controllerda MBR yapmak nasıl oluyor?
3
●2.461
- 09-02-2013, 23:18:102 TB üstü tek partition kullanmak için GPT yapmanız gerekiyor.
http://www.youtube.com/watch?v=AR4qzdbi7U0 - 09-02-2013, 23:57:28idrac ile giriyorum.Tam olarak nasıl GPT olarak biçimlendireceğimi anlayamadım. hangisini yapmalıyım?
Yukarıdaki işlemi yapmak için windows kurmam gerekli. Ancak windows kurduktan sonra C harddiski 2 TB kalıyor.
Diğer harddiskleri dediğiniz gibi yapınca oluyor ancak C harddiski olmuyor bu sefer..
Teşekkürler