Arkadaşlar merhaba. Redstation'dan dedicated aldım. 2 tane 4TB hdd var. HDD ler MBR olmayınca görmüyor sanırım. C harddiski 2Tb olarak kalıyor. Bu sorunu nasıl aşabilirim?

Teşekkürler