idrac ile giriyorum.Tam olarak nasıl GPT olarak biçimlendireceğimi anlayamadım. hangisini yapmalıyım?
Yukarıdaki işlemi yapmak için windows kurmam gerekli. Ancak windows kurduktan sonra C harddiski 2 TB kalıyor.
Diğer harddiskleri dediğiniz gibi yapınca oluyor ancak C harddiski olmuyor bu sefer..
Teşekkürler