Merhabalar,
Metin2 sunucum var fakat bazen sunucu kitleniyor vs. açılıp kapanıyor. Açıldığında ise oyunu açmak için 2 komut girmek gerekiyor. Bunu otomatiğe alabilirmiyim ? Sunucu açıldığında otomatik olarak direk o komutları uygulasın.
Komutlar :
cd /usr/game
sh start.sh
Yardım eden arkadaşa şimdiden çok teşekkürler.
Sunucu açıldığında oto komut ?
2
●423
- 24-09-2010, 21:05:19Üyeliği durduruldu/etc/rc dosyası varmış :SNi-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
