• 24-09-2010, 18:42:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    Metin2 sunucum var fakat bazen sunucu kitleniyor vs. açılıp kapanıyor. Açıldığında ise oyunu açmak için 2 komut girmek gerekiyor. Bunu otomatiğe alabilirmiyim ? Sunucu açıldığında otomatik olarak direk o komutları uygulasın.

    Komutlar :

    cd /usr/game
    sh start.sh

    Yardım eden arkadaşa şimdiden çok teşekkürler.
  • 24-09-2010, 20:55:16
    #2
    Kurumsal PLUS
    freebsd de /etc/rc.local dosyası varmı?

    Freebsd ye hakim değilim o yüzden soruyorum
  • 24-09-2010, 21:05:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    freebsd de /etc/rc.local dosyası varmı?

    Freebsd ye hakim değilim o yüzden soruyorum
    /etc/rc dosyası varmış :S