Merhabalar,

Metin2 sunucum var fakat bazen sunucu kitleniyor vs. açılıp kapanıyor. Açıldığında ise oyunu açmak için 2 komut girmek gerekiyor. Bunu otomatiğe alabilirmiyim ? Sunucu açıldığında otomatik olarak direk o komutları uygulasın.

Komutlar :

cd /usr/game
sh start.sh

Yardım eden arkadaşa şimdiden çok teşekkürler.