Merhabalar,
Metin2 sunucum var fakat bazen sunucu kitleniyor vs. açılıp kapanıyor. Açıldığında ise oyunu açmak için 2 komut girmek gerekiyor. Bunu otomatiğe alabilirmiyim ? Sunucu açıldığında otomatik olarak direk o komutları uygulasın.
Komutlar :
cd /usr/game
sh start.sh
Yardım eden arkadaşa şimdiden çok teşekkürler.