Konu
Sunucu açıldığında oto komut ?
24-09-2010, 20:55:16
#2
Ni-Osman
Kurumsal PLUS
freebsd de /etc/rc.local dosyası varmı?
Freebsd ye hakim değilim o yüzden soruyorum