• 11-09-2009, 04:48:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba beyler, server 2003 makinam formatlandı 32bit yerine 64bir ing olarak kuruldu. ve sonra database man. la birlikte sql man. kurulmak istendi database man. düzgün calısıyor ama sql man. kurulmamış olarak gözükyüro sabah 7 e kadar burada olan çözebilcek varsa hemen yazsın cok dolgun ücretler vericem 100 tl den başlıyan fiyaatlarla
  • 11-09-2009, 04:54:37
    #2
    Merhaba

    Sunucunuzun nerede oldugunu ogrenebilirmiyim ? Yaklasık 15-20 dakika içerisinde size net bır donus yapabilirim.
  • 11-09-2009, 04:55:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sunucum istanbul avrupa yakasında uzak masaüstü bağlantısı verebilirim.
  • 11-09-2009, 04:57:13
    #4
    Su anda bende mecidiyekoy deyim. Hangi DC de oldugunu PM olarak atabilirmisin. Eger yakınsa elle de kurabiliriz.
  • 11-09-2009, 04:58:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hocam dc değil net sitesi değil bu bir fabrikanın serveri. şriket yenibosnada uzak bağlantıdanda baktırabiliriz.
  • 11-09-2009, 05:08:44
    #6
    Uzak masaustu baglantısının hıc bır faydası olmaz ki dostum. en nihayetinde yenıden kurulum yapılacak. Şu anda bızım yenıbosna ya gecme sansımız yok. Ama eger sız makıneyı buraya (Yeri pm atıyorum) getirebilirseniz gozunuzun onunde windows 2003 kurulumunuzu yapabiliriz.
  • 11-09-2009, 05:10:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hocam şirkette 300 pc bağlanıyor ve 8de olması gerekli 1 arkadaş bağlandı bakalım olmazsa ben sana dönerim pm den hocam
  • 11-09-2009, 05:12:11
    #8
    Ok dostum duruma gore acık adres veririm. Insallah yapabilir. Kolay gelsin. Beklemedeyim.
  • 11-09-2009, 05:39:36
    #9
    Nasıl gidiyor ?