merhaba beyler, server 2003 makinam formatlandı 32bit yerine 64bir ing olarak kuruldu. ve sonra database man. la birlikte sql man. kurulmak istendi database man. düzgün calısıyor ama sql man. kurulmamış olarak gözükyüro sabah 7 e kadar burada olan çözebilcek varsa hemen yazsın cok dolgun ücretler vericem 100 tl den başlıyan fiyaatlarla