Uzak masaustu baglantısının hıc bır faydası olmaz ki dostum. en nihayetinde yenıden kurulum yapılacak. Şu anda bızım yenıbosna ya gecme sansımız yok. Ama eger sız makıneyı buraya (Yeri pm atıyorum) getirebilirseniz gozunuzun onunde windows 2003 kurulumunuzu yapabiliriz.