Alıntı
Bu hata ne ola ki ?
16
●1.136
- 03-05-2009, 03:25:10Arkadaşlar kurmuş olduğum bir scriptte sürekli şu hatayı alıyorum:
Googleda o kadar aradım bulamadım. Kendi VPSm var ve paneli plesk. Ne yapılabilir nasıl giderilebilir. Sıkıldım artık bu hatadan - 03-05-2009, 18:03:31locate php.ini dediğimde yukarıdaki 4 yol çıktı. Hepsini tek tek pico komutuyla çağırdım hepsinde command not found hatası verdi.Alıntı
bu komuta da aynı hatayı verdi
Alıntı - 03-05-2009, 19:35:57yum install nano yaz.
nano kursun önce.
sonra
nano /etc/php.ini yada nano /usr/lib/php.ini den editleyebilirsin. - 03-05-2009, 19:53:02Hocam sağolun editledim ama script hala aynı hatayı veriyor. Kafayı yiyeceğim