Konu
Bu hata ne ola ki ?
03-05-2009, 16:16:34
#4
Frmkucuk
# pico /usr/local/lib/php.ini
# ctrl+w ile open_basedir arayın ve open_basedir = Off yapın.
# kaydetmek içinde ctrl+x sonra y ve enter.
php.ini bulamazsa yani yolu farklı ise ,
locate php.ini yazarak dosya yolunu bulabilirsiniz.