Bu hata ne ola ki ?
16
●1.136
- 03-05-2009, 21:30:20bilmiyorum valla bir de onu restartlayayım

restart apache ye command not found diyor
- 03-05-2009, 21:36:08ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
/etc/init.d/httpd restart
olmazise
/etc/init.d/apache restart
olmazise
apachectl restart - 03-05-2009, 23:23:41ip adresi
root girişi veya ssh girişi
birde siteyide yazarsan iyi olur.İnceliyiveriyim hemen.
