• 17-01-2022, 17:16:42
    #1
    Whm root girdikten sonra sağ üstte Sarı şekilde şöyle bir uyarı çıkmıştı : https://prnt.sc/26er4re

    Bunu güncelle dedikten sonra sunucuya erişimi kaybettim. Vmware'den baktıgımda sunucudan dısarıya ping atılmıyor. Ne yapabilirim ?
  • 17-01-2022, 17:31:08
    #2
    holiganlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Whm root girdikten sonra sağ üstte Sarı şekilde şöyle bir uyarı çıkmıştı : https://prnt.sc/26er4re

    Bunu güncelle dedikten sonra sunucuya erişimi kaybettim. Vmware'den baktıgımda sunucudan dısarıya ping atılmıyor. Ne yapabilirim ?
    Merhaba holiganlar,

    Bir çok nedeni olabilir. Interface, ipaliases, network yapılandırma problemleri, firewall vb .. Kontrol edilmesi gerekir. Bu konuda hiç bir şekilde çözümleyemez iseniz tarafımızdan ücretli destek alabilirsiniz SUNUCU OPTİMİZASYON departmanına ticket açarak fiyat bilgisi alabilirsiniz; https://www.cliaweb.com/submitticket...tep=2&deptid=7

    Diğer Sunucu Optimizasyon Kapsamlarımız; https://www.cliaweb.com/sunucu-optimizasyon.html

    İyi çalışmalar dileriz.
  • 17-01-2022, 17:33:42
    #3
    holiganlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Whm root girdikten sonra sağ üstte Sarı şekilde şöyle bir uyarı çıkmıştı : https://prnt.sc/26er4re

    Bunu güncelle dedikten sonra sunucuya erişimi kaybettim. Vmware'den baktıgımda sunucudan dısarıya ping atılmıyor. Ne yapabilirim ?
    Ters proxy kullanıyorsanız bu tür güncellemelerde lisans dosyası güncellenmesi gerekiyor sağlayıcınız kısa sürede sorunu çözecektir bildirdiğinizde.
  • 17-01-2022, 17:35:44
    #4
    @CliaWeb; bünyenizde olmayan sunucular içinde destek veriyor musunuz?
  • 17-01-2022, 17:38:40
    #5
    Platin üye
    holiganlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Whm root girdikten sonra sağ üstte Sarı şekilde şöyle bir uyarı çıkmıştı : https://prnt.sc/26er4re

    Bunu güncelle dedikten sonra sunucuya erişimi kaybettim. Vmware'den baktıgımda sunucudan dısarıya ping atılmıyor. Ne yapabilirim ?
    Merhabalar

    ESXİ üzerinden OPEN KONSOL ile root erişimi yapabiliyorsanız aşağıdaki komutları uygulayarak denermisiniz

    systemctl stop firewalld.service
    systemctl disable firewalld.service
  • 17-01-2022, 17:45:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Buyuk ihtimal ile guncelleme sirasinda yeni yuklenen kernel ile sistem boot edemiyor.

    Vmware yada vnc uzerinden erisebiliyorsaniz asagi yukari tuslari ile farkli bir kernel versiyonu ile oturum acmayi deneyin

    Muhtemelen acilacaktir ve internet olacaktir ancak cPanel yada siteler duzgun calismayabilir

    Internet var ise eger asagidaki komut ile kerneli yeniden yukleyin

    yum reinstall kernel

    Daha sonra yeniden baslatmayi uygun kernel versiyonunu secmeyi deneyin

    Dunyanin acik ara en kotu duygularindan birisi olan down olan bir sunucuyu kurtarmaya calisirken yasanan o duygular Allah kimseye yasatmasin..

    Umarim en hizli sekilde cozumlersiniz bol sanslar,
  • 17-01-2022, 18:17:46
    #7
    holiganlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @CliaWeb; bünyenizde olmayan sunucular içinde destek veriyor musunuz?
    Merhaba holiganlar,

    Evet, tarafımızda barınmayan uzak sunuculara ücretli destek sağlamaktayız.

    İyi çalışmalar dileriz.