Whm root girdikten sonra sağ üstte Sarı şekilde şöyle bir uyarı çıkmıştı :
https://prnt.sc/26er4re
Bunu güncelle dedikten sonra sunucuya erişimi kaybettim. Vmware'den baktıgımda sunucudan dısarıya ping atılmıyor. Ne yapabilirim ?
Merhaba holiganlar,
Bir çok nedeni olabilir. Interface, ipaliases, network yapılandırma problemleri, firewall vb .. Kontrol edilmesi gerekir. Bu konuda hiç bir şekilde çözümleyemez iseniz tarafımızdan ücretli destek alabilirsiniz SUNUCU OPTİMİZASYON departmanına ticket açarak fiyat bilgisi alabilirsiniz;
https://www.cliaweb.com/submitticket...tep=2&deptid=7
Diğer Sunucu Optimizasyon Kapsamlarımız;
https://www.cliaweb.com/sunucu-optimizasyon.html
İyi çalışmalar dileriz.