holiganlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Whm root girdikten sonra sağ üstte Sarı şekilde şöyle bir uyarı çıkmıştı : https://prnt.sc/26er4re

Bunu güncelle dedikten sonra sunucuya erişimi kaybettim. Vmware'den baktıgımda sunucudan dısarıya ping atılmıyor. Ne yapabilirim ?
Merhabalar

ESXİ üzerinden OPEN KONSOL ile root erişimi yapabiliyorsanız aşağıdaki komutları uygulayarak denermisiniz

systemctl stop firewalld.service
systemctl disable firewalld.service