Whm root girdikten sonra sağ üstte Sarı şekilde şöyle bir uyarı çıkmıştı :
https://prnt.sc/26er4re
Bunu güncelle dedikten sonra sunucuya erişimi kaybettim. Vmware'den baktıgımda sunucudan dısarıya ping atılmıyor. Ne yapabilirim ?
Merhabalar
ESXİ üzerinden OPEN KONSOL ile root erişimi yapabiliyorsanız aşağıdaki komutları uygulayarak denermisiniz
systemctl stop firewalld.service
systemctl disable firewalld.service