• 23-08-2008, 23:20:22
    #55
    Üyeliği durduruldu
    karışık gözüküyo ben birşey anlamdım inş. osman bey birşeyler yapar
  • 23-08-2008, 23:27:00
    #56
    osman bey birde aşağıdaki kod tam olarak nedir, SWAP ile alakalı ama tabiiki çözemedim..teşekkür
    Alıntı
    #!/bin/bash
    # Shell Script to swap values in two variables x and y
    # -------------------------------------------------------------------------
    echo "Enter value for x : "
    read x
    echo "Enter value for y : "
    read y
    echo "Before swap, x = $x and y = $y"
    z=$x
    x=$y
    y=$z
    echo "After swap, x = $x and y = $y"
  • 25-08-2008, 18:38:16
    #57
    Kurumsal PLUS
    benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    osman bey birde aşağıdaki kod tam olarak nedir, SWAP ile alakalı ama tabiiki çözemedim..teşekkür
    Anlamsız birşey yaptıgı herhangi bir işlem yok değişkenlere verilen değerleri ekrana basıyor sadece
  • 16-02-2009, 17:34:24
    #58
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmazmı alperim....
    mesela birşeye enter diceksen bir satır bol bırak örnek
    setupdan sonra 2 kere boşluk bırakmam sorulacak yada çıkacak herhangi birşeye 2 kere enter yapmış olmam oldu make de 1 tane bıraktım onda da 1 enter oldu
    Takdir ediyorum osman seni Güzel bilgiler paylaşiyorsun

    ama

    Şu şekilde daha seri olacaktır
    enter hesabı yapılmasına gerek yok

    cd Unreal3.2
    ./Config -nointro -quick
    make
    iyi paylaşımlar
  • 02-09-2012, 21:06:31
    #59
    Çok güzel bir konu olmuş Osman Abi Saolasın
  • 02-09-2012, 21:54:45
    #60
    Üyeliği durduruldu
    ah bundan 5 sene önce nerelerdeydiniz siz, o zamanalr bir sürü serverim kiraladıydım, ama yetişemediğim ve pahalı geldiği için bırakmıştım... o zamanlar bu komutları kullanıyordum, hatırladıkça yazarım...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:54:45 -->-> Daha önceki mesaj 21:53:08 --

    Gerçi varmışsınız ama ben neden görmemişim acaba... Ama güzel konuyu seneye kadar bişeyler yaparsam tekrar girecem bu işlere...
  • 03-09-2012, 10:17:43
    #61
    Selam Osman Peki Şöyle Birşey Yapabılırmı Litespeed gibi lisanslı ürünlerimizin lisansı bitti bittiğinde otomatik olarak sunucuda litespeed gibi paneli devre dışı bırakıp sunucu kapanmadan yayına devam etmesi için
  • 09-09-2012, 16:44:32
    #62
    Üyeliği durduruldu
    artık kodlama merak sardı
  • 30-01-2013, 00:11:20
    #63
    konuyu gördükten sonra acaip merak sardı aklıma gelen şeyleri buraya yazmayı düşünüyorum