Kendi kodunu kendin yap :)
62
●11.130
- 23-08-2008, 23:27:00osman bey birde aşağıdaki kod tam olarak nedir, SWAP ile alakalı ama tabiiki çözemedim..teşekkür
Alıntı - 25-08-2008, 18:38:16Anlamsız birşey yaptıgı herhangi bir işlem yok değişkenlere verilen değerleri ekrana basıyor sadecebenikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2009, 17:34:24Takdir ediyorum osman seni Güzel bilgiler paylaşiyorsunNi-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama
Şu şekilde daha seri olacaktır
enter hesabı yapılmasına gerek yok
cd Unreal3.2 ./Config -nointro -quick make
iyi paylaşımlar - 02-09-2012, 21:54:45Üyeliği durdurulduah bundan 5 sene önce nerelerdeydiniz siz, o zamanalr bir sürü serverim kiraladıydım, ama yetişemediğim ve pahalı geldiği için bırakmıştım... o zamanlar bu komutları kullanıyordum, hatırladıkça yazarım...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:54:45 -->-> Daha önceki mesaj 21:53:08 --
Gerçi varmışsınız ama ben neden görmemişim acaba... Ama güzel konuyu seneye kadar bişeyler yaparsam tekrar girecem bu işlere...
