Olmazmı alperim....
mesela birşeye enter diceksen bir satır bol bırak örnek
setupdan sonra 2 kere boşluk bırakmam sorulacak yada çıkacak herhangi birşeye 2 kere enter yapmış olmam oldu make de 1 tane bıraktım onda da 1 enter oldu
Takdir ediyorum osman seni Güzel bilgiler paylaşiyorsun
ama
Şu şekilde daha seri olacaktır
enter hesabı yapılmasına gerek yok
cd Unreal3.2
./Config -nointro -quick
make
iyi paylaşımlar