ah bundan 5 sene önce nerelerdeydiniz siz, o zamanalr bir sürü serverim kiraladıydım, ama yetişemediğim ve pahalı geldiği için bırakmıştım... o zamanlar bu komutları kullanıyordum, hatırladıkça yazarım...

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:54:45 -->-> Daha önceki mesaj 21:53:08 --

Gerçi varmışsınız ama ben neden görmemişim acaba... Ama güzel konuyu seneye kadar bişeyler yaparsam tekrar girecem bu işlere...